Култови изказвания на учители от 31-во

Вася Герговска (немски език)

„Вие сте в сиропиран период на инфантилен етап.“

„Все едно съм сред мутирали петокласници.“

„Стига си правил павиански физиономии!“

„Ще кача някой горе на дървото да опука няколко банана!!“

В: Продължи! Ученик: Къде сме? В: Под крушата и чакаме някоя да ти падне на главата!

„Какво мяукаш?!“

„Ще те хлопна с първия учебник, никой не ти е казал тиквичка, за да говориш!“

„Скоро ще влезнеш в информацията за най-голяма тиква!“

„Дала ли съм ти думата? Да не съм в кухнята у вас?!“

„Не си правете иронични задявки с мен!

„Казах ви екстра тихо, не ме карайте да повтарям!“

„Ако някой мръдне, ще го усмъртя по мой си начин!“

„Вивариум ли ще основавате тука? Кандидати за вивариума има колкото щеш!“

„Блейки, разсейки и смотанейки на всички нива!“

„Обърни се напрез или ще дойда да те обърна по моя си начин!“

„Ще трясна някого! И ако образно някой е хванал влака, аз ще хвана самолета!“

„Знаеш ли ей сега какво и как ще ти разгазирам?!“

„Бързо да започва някой, за да не започна аз пейзанската война!!“

„Делят ме 33 секунди от писането на светкавични двойки!“

„Кой говори? Да го хвана за ушите да го изхвърля от третия етаж долу да пасе трева!!“

„Не се тръшкай върху стола, и без това вече си му изкривил рамката!“

„Не знам кой друг вече ще пратя в баничарницата!

„Тук ученици ли има или хора, на които развиваме първосигналната и второсигналната система?“

„Ще приложа действия първични!“

„Юнаци и юначки, пейзани и плебеи!“

„Имате типично пейзанско-плебейско държание!“

„Акъла ви е в подметките на маратонките!“

„Едната ми ръка е не, другата е да и като се срещнат става пляс-пляс ръчички с някой вреден между тях!“

„Не пускай махленски реплики!“

„В момента ръсиш серия от глупости!“

„Това да не ви е село долни Богоров, че да ми изскачате от столовете като от тесни улички?!“

„Ти не спя бля-бля да говориш!!“

В: На какво се радваи?! У: На вас! В: Ако искаш да рекламираш нова паста за зъби ще викна професионален фотограф!

„Гледайте да не се запознавате с моите тъмни страни на характера“

„Не се обаждай като черна радиостанция да не те изключа от ефира!“

„Млъкни и се закови или ще литна като Титаник в океан!“

„Ще те погна като Зайо-Байо в гората!“

 

Стойна Тончева (философия)

„Не вярвайте на моите думи, лапнишаранчета малки!“

„Вие сте гола вода и на Берлио чорапите“

„Ще ви смъцафръцам!“

„Избацайте го тоя текст!“

„Просто като бял боб!“

„Само глупака е добре, защото той е щастлив“

„Ще те довърша“

„Звучиш ми като шиндуист“

„Мълчете, че ще ви отрежа главите до кръста!“

„Вие, приятели бушмени…“

„Написахте ли си домашното, търтейчета мои?“

Мария Кушлева (БЕЛ)

„Няма да ми вярвате, аз ви лъжа“

„Голямо сте разстройство!“

„Стойна (Тончева) казва, че съм чума, а аз веднага и отвърнах, че е холера. Казва ми, че съм ливада от бодли, а тя? Цъфнал бодил!“

„Спри или ще си разменим любезности!“

М: Кажете сега, кой е най-проклетия учител? У: А вие как се казвахте?

„Аз съм кралската кобра!“

„Идеотизма се мултиплицира“

„Ще увехнете като неполети мушкати“

 

Илона Мирчева (физика)

„Много сте ми симпатични, ама не мога да ви понасям!“

„Какво се криете на последния чин всякаш и там няма да ви намеря?“

„Аз няма да се разстройвам“

Към ученик: Осеменителю…

Дафина Тонева (история)

„Законите са като кренвиршите – по-добре да не знаеш как се правят!“

„Лъжата има три степени – лъжа, нагла лъжа и статистика. Ти създаде четвъртата“

„По-добре да мълчиш и да те мислят за глупав, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всякакво съмнение!“

2 thoughts on “Култови изказвания на учители от 31-во

  1. Ученик: Госпожо какво ще направите ако тук сега се гръмна?
    Илона Мирчева: Ще извикам чистачките!

Вашият коментар

