И как всичко започна…

Писна ми от глупави сайтове. Писна ми от надути и повърхностни хора. Писна ми от злобни коментари. Писна ми от заядливостта на някои „същества“. Писна ми от мързелуване и бездействие. Чувствам се флегматична и глупава. Писна ми от еднообразие.

Това са ред от причини, поради които се вдъхнових да си направя този така наречен блог (и благодарение на моята мила приятелка Кали естествено, да не пропускам и нейното участие в нещата). И така аз 3 ден поред се чудя как да започна. И внезапно ми хрумна, че всъщност това не е сайт за запознанства или нещо подобно и няма нужда да обяснявам как тъпите кифли ме дразнят, как ме дразнят грозни и нахакани момчета и как не искам чичковци и дядовци да ми пишат. Най-интересното – намерих място, на което да говоря КАКВОТО си искам без право на никаква забележка (в крайна сметка на който не му понася да натисне голямото хиксче и да се изнася).

И така, надявам се блога на „свободно реещото се атомче“ (както казва госпожа Герговска) да ви хареса ;]

2 thoughts on “И как всичко започна…

  1. Чеднино блогче! Все да ни пълниш срадости и веселия, каквито знам, че ги можеш! Много талант имаш за писане… и знам, че Таслаков… не случайно обича начина ти на писане! Адски съм поласкана, че съм една капка от вдъхновението ти за писане! Давай все така, и чакам още твои писания!

Вашият коментар

